maandag 12 maart 2018

18 jaar ....

Hallo,

Vandaag een speciale zeer persoonlijke kaart voor ons Pete kind Angelo .
Wat is de tijd snel gegaan .
Een zeer bijzondere jongen .
Nu al 18 jaar .
Hij is aan een veel groter avontuur begonnen nu .
Hij wil graag in de luchtvaart werken en is naar de vliegschool in Oostende .
Man ,man wij vinden het precies spannender dan hij ....

Voor hem dus een aangepaste vliegtuig kaart .



Wie heeft de fout gezien ....


Wel ik maakte deze kaart in het programma van de cricut .
Maar ik deed een foutje ... de kaart is fout aan elkaar gezet .
Pas als alles uitgesneden was zag ik het .
Ik vond het zonde om alles weg te doen .. 
De kaart had aan de 1 moeten aan elkaar hangen ....
Maar de niet kaartkenners hebben het niet gemerkt :-)

Verder heb ik wat vliegtuigen uitgesneden in vinyl en zo was 
alles klaar om naar het feest te vertrekken .

Francisca



Geen opmerkingen: