woensdag 30 augustus 2017

KKT

Hallo ,

Bijna vergeten te posten !!!
Maar hier nog snel voor middernacht men kaartje .
Dacht dat ik weer veel meer tijd had maar nee hoor de 
dag is weer zo voorbijgevlogen ;-)

Ik vond het weer een zeer moeilijke combo .
Dus hoop ik dat jullie hem  leuk vinden .


Ik vind het toch wel niet simpel om terracotta kleur te maken met de copic's .
Dus nam ik de Zig colors .... maar weer niet naar men zin dus
 is het een combo geworden een waterverf achtergrond  .
De  Turquoise achtige is met Zig gedaan het andere monster met copic's 
Meer inspiratie had ik niet deze keer .

Ik kom morgen bij jullie allemaal eens langst .

Groetjes,
Francisca



5 opmerkingen:

Nelleke zei

Leuk hoor , na middernacht wil ik je dat nog even meegeven. Groetjes, Nelleke

Nancy zei

Hey Francisca,

Geweldig leuke kaart! Je stond wel niet aangemeld in de lijst van Martina, want die heb ik gisterenavond helemaal overlopen...

Liefs,
Nancy

Nancy Soetaert zei

tuurlijk is het een leuke kaart, monsterlijk leuk zelfs! ;-)
Fijne dag
Nancy

Rosina zei

een super leuke kaart is het geworden met de KKT kleurtjes Francisca...wat een grappige monstertjes erop...

groetjes Rosina

Angelique zei

Meer inspiratie is niet nodig, hij is heel erg leuk en een mooie achtergrond. Leuk om alle doosjes een persoonlijk accent te geven. Zo te zien hebben jullie een heerlijke vakantie gehad. Morgen begint het gewone leven weer.
lieve groetjes Angelique